Tuesday, April 19, 2011

Sehangat Cinta dan Pengasuh Cinta

Assalamualaikum..

Hai korunk-korunk.Tengah buat apa tu.Dah tido keee? Relaks dulu,awal lagi ni hehe..Macam tajuk di atas saya nak bagitahu sikitlah pasal novel-novel saya ni sebab ramai yang bertanya bila saya nak sambung kedua novel ni.No worry k..memang saya akan sambung.Mesti korunk bengang kan dari ari tu lagi asyik cakap nak sambung je TAPI tak sambung-sambung sampai sekarang.Macam yang pernah saya bagitahu kat entri sebelum ni saya akan sambung novel selepas final exam.Bulan 6 nanti baru saya free sepenuhnya.Tanam anggur 3 bulan sebelum memulakan kerja.Time tu lah saya akan sambung novel-novel tersebut.

Dan mesti korang geram jugak kan kenapa saya boleh je buat entri-entri lain tapi tidak mengupdate novel.Sayangs-sayangs sekalian,menulis novel bukan main tulis je,kena banyak berfikir untuk kembangkan plot dan menyedapkan jalan cerita.Saya tak nak lah tulis novel dengan tergesa-gesa takut tak ada feel nanti..ecececeewaahhh..Lainla kalo tulis entri lain,main taip ikut sedap hati je kan.

Kepada supporter SC dan PC saya amat berterima kasih kepada korang semua.Tanpa korang sape lah saya (bajet artis lakk..wekkk).Tenkiu muchy-muchy k..Saya harap korang dapat menanti dengan sabar..Saya minta maaf jika membuatkan anda tertunggu-tunggu..Muuahhh! Nah flying kish kui2..



Terima kasih sudi baca..Sila datang lagi hehe..

0 org yg baik hati suda komen..anda? hee:

Post a Comment