Friday, April 29, 2011

Doa Mudah Faham dan Mudah Hafal..

doamudahfahamhafal

“Ya Allah! Kurniakanlah kami fahaman para nabi dan hafalan para rasul serta mendapat ilham para malaikat yang hampir denganMu juga kurniakanlah kami kesihatan wahai Yang Amat Mengasihani.”

(Nasihat dari Ustaz Syed Abdillah Al Jufri)

Assalamualaikum..
Sekarang adalah musim final exam,tidak terkecuali saya juga..Final exam saya akan bermula pada 5 Mei ini..dah dekat kan..sangat berdebar-debar rasanya sebab ini adalah final sem saya,yang menentukan hala tuju saya selepas ini.Harapnya saya dapat buat yang terbaik sehabis daya.Insyaallah..

Disini saya ingin kongsikan doa mudah faham dan mudah hafal seperti di atas.Sebelum study,bacalah doa ini dulu..Insyaallah kita akan lebih mudah faham dan hafal dengan izin Allah..Kita cuma boleh berusaha dan Allah SWT yang tentukan segalanya..

Kepada korang yang akan menempuhi final exam..saya ucapkan GOOD LUCK..semoga berjaya okeh~~Dan INGATT usaha adalah tangga kejayaan.Jangan menyesal di kemudian hari..Jom2 fighting!! Chayokkk2!

Banyak lagi doa untuk pelajar di SINI..

Terima kasih sudi baca..Sila datang lagi hehe..

0 org yg baik hati suda komen..anda? hee:

Post a Comment