Thursday, April 28, 2011

Pesta Buku Antarabangsa di PWTC..



Hai korang!! Tadi saya pergi ke pesta buku antarabangsa di PWTC.Sebenarnya ni kali KEDUA..beberapa hari lepas dah pergi tapi sekadar menjamu mata jelah kan.Sebab dah lewat time tu,tak sempat nak memilih NOVEL..saya ulang,NOVEL..bukan buku ilmiah hehe..

Petang tadi pergi lagi sekali ke pesta buku tu.Ya Allah ramainya orang..budak-budak sekolah pun ramai.Rasa macam rambang mata jap tadi sebab tak tahu nak pilih novel apa.Saya masuk ke bilik atau booth karangkraf sebab kat situ ada jual novel alaf 21.Saya suka baca terbitan alaf 21 sebab tu laju je menuju ke booth karangkraf.Siyes memang tak tahu nak pilih novel apa sebab sangat murah selepas didiskaun (betul ke ayat haku nihh) 15-20%.Dahlah semuanya novel baru-baru.Memang rasa tekanan jiwalah kejap disitu huhu.

Tujuan utamanya saya mahu mencari atau membeli novel Cinta 3 Suku karya Herna Diana.Ramai cakap novel ni best dan kelakar.Masa pergi kali pertama novel ni memang ada.Tapi tadi cari punya cari sampai sudah tak jumpa.Aisshh takkan dah habis kot.Pastu pergilah tanya abang yang jaga booth tu,dia cakap stok baru tak dikeluarkan lagi dari kotak.Mak aihh kira laku lah kan buku tu sebab cepat je habis.Dia suruh datang lagi nanti Sabtu atau Ahad.Agak frust disitu.Terus datang perasaan menyesal sebab tak beli novel tu hari tu.Nak buat macam mana kan..Jadi jadi jadi..untuk menghilangkan 'keFRUSTsan,saya sempat lah menyambar 3 buah novel dan dua buku yang lain.Baca sinopsis yang macam agak-agak menarik terus beli.Tengoklah kalau rajin saya pergi lagi ke pwtc untuk beli Cinta 3 Suku heheee..

Kepada yang belum pergi,bolehlah ke pesta buku antarabangsa di pwtc.Memang menariklah sebab disitu korang akan dapat buku dengan harga yang murah dari harga asal.Bukan novel je,semua jenis buku ada.Komik dan majalah pun ada..Lagi banyak korang beli,lagi murah harganya..Oh ya pesta buku ni dari 22April hingga 2 Mei kalo tak silap saya..sempat lagi untuk korang menyerbu pwtc..Ok..papai..


Booth gempak starz pon ade..


Ni pulak novel karya Aisya Sofea..siyes saya suka gaya penulisan beliau..


Smile!!


Novel dan buku yang dibeli..



Terima kasih sudi baca..Sila datang lagi hehe..

4 org yg baik hati suda komen..anda? hee:

Anonymous said...

sweet sour mmg best

mia said...

ader diskaun x lau beli novel kat sana??? braper percent????

Aimie Lieyana said...

Tulah..ramai cakap sweet and sour besh..tu yang beli hehe..

@mia: Ade diskaun,lg murah dr harga asal..kalau alaf 21 dalam 15-20%..booth lain ade yg sampai 30%..tapi kebanyakan semua buku mmg ade diskaun..ade yang jual dalam pakej,lagi murrahhhhhh..

my happening said...

wah.. ni yg nk pegi ni

Post a Comment