Sunday, July 3, 2011

Tahajjud Cinta~~



Assalamualaikum..

Dah beberapa hari tak update blog sebab pergi Perak dan KL selama beberapa hari.Semalam baru sampai rumah.Fuyooh amat penat.Beberapa hari lepas saya tengah tonton tv dan ada satu iklan drama ni membuatkan hati saya tertarik dan ditarik waahh.Tajuk drama tu Tahajjud Cinta.So dengan rasa keterujaannya saya pun mencari la Tahajjud Cinta ni kat youtube.Dah ada trailer.Dalam iklan tu trailer pendek je dan tak bagitau bila drama tu kuar kat tv dan juga tak dedahkan sape pelakon drama tersebut.Coming soon je..Bila dah tengok trailer ni lagilah membuatkan hati saya kuat ditarik-tarik.Tak sabar rasanya nak tengok drama ni.Hasil carian saya drama ni arahan Erma Fatima dan bergenre islamik.Macam yang kita tahu kalau Erma Fatima buat drama memang kebaboom kan.Besh sangat.Lagi satu pelakon drama ni pun memang hebat dan mantop habesla.Korang tengok trailer kat atas ni memang akan terujaDiharap drama ni pun dapat cetuskan satu lagi fenomena macam drama Nur Kasih.Drama ni akan start 8 Julai ni dalam slot Zehra,setiap Jumaat,jam 9 malam.Memang jumaat ni saya akan tercongak depan tv la tunggu drama ni hehe..Oh ya kalau korang nak tau sinopis drama ni sila terjah blog Pn.Bee..

Terima kasih sudi baca..Sila datang lagi hehe..

2 org yg baik hati suda komen..anda? hee:

themalin said...

nak tgk shah jaszle!!! weheee cair terusss... ^_^

Aimie Lieyana said...

Amal~wah minat shah jaszle ke huhuu..

Post a Comment