Sunday, July 3, 2011

Cinta dari hati~~

Aku cinta dia..
Aku sayang dia..
Aku perlukan dia..
Kenapa?
Entah..sukar untuk menterjemahkan jawapannya..
Mencintainya tanpa sebab adalah terbaik..
Kerana tiada alasan untuk aku meninggalkannya jika sebab itu sirna..
Ya Allah peliharalah hubungan kami jika benar dia untukku..
Tetapkanlah setia dihati kami jika terbentang luas jalan bahagia di hadapan kami..
Satukanlah jiwa kami sehingga kepuncak bahagia..
Cantumkan cebisan cinta kami di jalan redhaMu..
Restui cinta kami beralaskan cintaMU..
Amin..


Cinta selamanya? Insyaallah..

Psstt sorilah kalau nak termuntah hijau biru kuning ke baca nukilan saya di atas.Entahlah malam ni tetiba je mood jiwang datang..Mungkin sebab tengah rindukan si dia kot..Pada yang tak suka entry jiwang ni sila abaikan ye..Ampunnnnn mbakk ehee..


Terima kasih sudi baca..Sila datang lagi hehe..

0 org yg baik hati suda komen..anda? hee:

Post a Comment